Harbour Sleep – Betaling og vilkår
I det nedenstående afsnit, kan du læse hvordan du betaler for dit ophold, og hvilke vilkår der er for ændring og annullering af din reservation.
Når du booker et ophold på Nexø Hostel, sender vi dig en email med en ordrebekræftelse, betalingsbetingelser samt et oversigtskort der viser hvordan du får adgang til værelset på ankomstdagen.
Betaling af online-booking fra en OTA, F.eks booking.com, Hotel.com m.m.
Ved onlinebooking indtaster du dine kreditkortoplysninger i betalingsmodulet og beløbet trækkes på dit kreditkort i henhold til aftalen med den pågældende OTA.
Betaling af onlinebooking via www.harboursleep.dk
Ved onlinebooking indtaster du dine kreditkortoplysninger i betalingsmodulet og beløbet trækkes på dit kreditkort. Du er sikret ift. vores afbestillingsvildkår.
Betaling af booking foretaget pr mail eller telefon
Når du booker ophold pr telefon eller mail modtager du pr mail en ordrebekræftelse fra Nexø Hostel med betalingsvejledning. Betalingen kan ske på flere måder: 1. via medfølgende betalingslink. 2. via MobilePay 82211 / Møbelfabrikken. 3. via bank reg. 0658 konto. 8967 657 566. For udenlandske betalinger: IBAN: DK812008967657566. Vær opmærksom på betalingsfristen noteret i bookningen. Husk at angiv booking- nummer ved overførslen så vi ved hvilken booking betalingen vedrører.
Vilkår – ændring af reservation ved booking via OTA
Onlinebookinger fra OTA,” f.eks. på disse er beskrevet tidligere”, kan dette kun ske via den OTA platform du har brugt.
Ved bookinger foretaget på vores hjemmeside www.harboursleep.dk, eller via mail, telefon direkte hos Harbour Sleep kan bookingen ændres frem til 3 dage før ankomsten kl. 12. DOG kun i det omfang vi har kapacitet og mulighed for at indfri ønsket, og kun indenfor én måned frem i kalenderen, og der kan aldrig blive tale om kompensation, da der udelukkende er tale om en service mulighed vi giver vore gæster. Kontakt os på info@nexohostel.dk eller på +45 7022 0898 og oplys hvorledes bookingen ønskes ændret. Telefonen er åben kl. 9-14 mandag til fredag. ændring af en booking kan i weekender og på helligdage foretages til info@nexohostel.dk I weekenden er mailen kun tilgængelig for os i begrænset omfang.
Vilkår – annullering af reservation
Er bookingen foretaget via OTA,” f.eks. på disse OTAér, er beskrevet tidligere”, kan dette kun ske via den OTA-platform du har brugt, og på deres vilkår.
Ved bookinger foretaget via www.harboursleep.dk, mail eller telefon direkte hos Harbour Sleep kan bookingen annulleres frem til 30 dage før ankomst. I dette tilfælde vil du få dine penge tilbage minus et administrations gebyr på DKK 200,00 pr. værelse. Ved senere annullering, forfalder det fulde beløb.
Afbestillingsvilkår i tilfælde af Corona-restriktioner
Hvis der er forbud/anbefalinger mod et eller flere af nedenstående forhold:
- Rejse mellem jeres bopæl og Bornholm
- Rejse til/fra Bornholm med fly
- Rejse til/fra Bornholm med færge
Bemærk, at muligheden for og kunne annullere bookingen grundet Corona-restriktioner kræver, at der er tale om et forbud eller en anbefaling fra den danske regering eller Sundhedsstyrelsen.
Hvis jeres annullering skyldes en eller flere af ovenstående forhold, kan I frit annullere jeres booking indtil 3 dage før jeres planlagte ankomstdato. Det fulde beløb, modregnet et administrations gebyr på DKK 200 pr. værelse, refunderes. Annullering grundet personlige ønsker eller årsager er ikke gældende og kan ikke accepteres som gyldig grund til og annullere opholdet.
Booking og ændringer via telefon: +45.70220898
Booking og ændringer via e-mail: booking@nexohostel.dk